برای موتور هایی‌ که وب را کرال می‌ کنند، لینک ها همانند خیابان هایی‌ میان آنهاست. موتور ها با بهره گیری از تحلیل های پیچیده لینک، چگونگی‌ ارتباط و تامل این صفحات با همدیگر را کشف کنند.

از اواخر دهه ۹۰موتور های جستجو از لینک ها به عنوان رای بهره گیری می‌ کردند، لینک ها ارائه دهنده دمکراسی نظرات وب درمورد اینکه چه صفحاتی مهم و مشهور هستند، بودند. خود موتور ها کاربرد لینک دیتا ها را تصفیه و به نوعی هنر عالی‌ تبدیل کردند، و الگوریتم های پیچیده ارزیابی های دقیق و ظریفی‌ را از وب سایت ها و صفحات بر اساس این اطلاعات ایجاد کردند.

اینطور نیست که بگویم همه چیز در سئو درمورد لینک هاست، اما متخصصین جستجو، بخش بزرگی‌ از الگوریتم موتور ها را به فاکتور های مبتنی‌ بر لینک نسبت می‌ دهند. برای کسب اطلاعات در این زمین، به مقاله فاکتور های رنکینگ در موتور های جستجو مراجعه کنید. موتور های جستجو، از طریق لینک ها ، نه تنها می‌ توانند شهرت وب وب سایت و صفحات را بر اساس عدد و شهرت صفحاتی را که به آنها لینک می‌ شوند را تحلیل کنند، بلکه معیار هایی‌ همچون اتعماد، اسپم، و صلاحیت شان را نیز مطالعه‌ می‌ کنند. وب سایت های قابل اعتماد بیشتر تمایل به ارتباط با دیگر وب سایت های معتبر دارند، در حالی‌ که وب سایت های اسپمی لینک های خیلی‌ کمی‌ از وب سایت های معتمد دریافت می‌ کنند. باری کسب اطلاع بیشتر در این زمینه به مقاله وب سایت های تایید شده مراجعه کنید. وب سایت های با صلاحیت و قدرتمند که شامل آن دسته از وب سایت هایی‌ می‌ گردد که در الگوریتم “هیل تاپ” قرار دارند، لینک هایی‌ را در اختیار شما قرار می‌ دهند که به خوبی‌ وجود محتوای حرفه ای را در موضوعات خاص نشان می‌ دهد.

سایت ما حاوی مقالات مفید آموزشی درباره سئوی سایت است

برای پیدا کردن مطلب مورد نظر می توانید موضوع مورد نظر خود را جستجو نمایید

 

به لطف وجود این تمرکز بر کاربرد الگوریتم ها و تحلیل لینک ها ، رشد پروفایل های لینک یک وب وب سایت امری حیاتی برای جریان قدرت، توجه و ترافیکی می باشد که از موتور جستجو کسب می‌ کنند. به عنوان یک نظر کارشناسی از دیدگاه سئو، لینک سازی جزو ضروری ترین تکالیفی می باشد که برای کسب رنکینگ و موفقیت در ترافیک بایستی به کار بندید.

نشانه هایی‌ برای لینک

روش موتور های جستجو

پیش از قدم گذاشتن در کوشش برای سخت لینک، شناخت عناصری که توسط موتور های جستجو برای لینک بهره گیری می‌ گردد و همینطور اینکه چگونه این عناصر فاکتور هایی‌ برای افزایش وزن لینک ها در الگوریتم ها می‌ شوند را درک کنید. موتور های جستجو از لینک ها به روش های مختلفی‌ بهره گیری می‌ کنند. با اینکه تمام مشخصه های مورد نیاز برای سنجش لینک توسط موتور های جستجو را نمی‌ دانیم، اما‌ سالها تجربه و آزمایش های دستی، ما را یاری نموده تا بتوانیم بعضی‌ فرضیات هوشمندانه ای را که قابل تعمیم دهی‌ به دنیا واقعی‌ می باشد را ترسیم کنیم. در ادامه ، لیست فاکتور های برجسته را که ارزش در نظر گرفتن دارند را باهم مرور می‌ کنیم. این نشانه ها ، و تعدادی فرای اینها، توسط افراد حرفه ای در زمینه سئو، هنگام سنجش ارزش لینک و لینک پروفایل وب سایت به کار رفته می باشد.

شهرت جهانی‌

هرچه یک وب سایت مهم تر و مشهور تر باشد، لینک هایی‌ که به آن وب سایت می‌ گردد، مهم تر خواهد بود. به عنوان مثل “ویکیپدیا” عملا با 1000ها وب سایت دیگر لینک می‌ گردد که به معنی‌ مشهور و مهم بودن آن می باشد. برای کسب اعتماد و صلاحیت از طرف موتور جستجو، شما نیازمند یاری وب سایت هایی‌ دارید که به شما لینک می‌ شوند. هرچه مشهور تر بشند، مناسب تر خواهد بود.

شهرت محلی و عنوانی

مفهوم شهرت “محلی” اولین بر توسط موتور جستجو “تئوما” ابداع گردید، لینک های ارتباطی‌ که موضوع مرتبط دارند مهم تراز لینک هایی‌ هستند که موضوعات عمومی و یا بی‌ ربط دارند. به عنوان مثال: اگر وب سایت شما فروشنده خانه سگ باشد، دریافت لینک از آدرس هایی‌ که مربوط به سگ می‌ شوند بیشتر اهمیت دارد تا موضوعات بی‌ ربط مثل فروش اسکیت .

موتون انکر

یکی‌ از قویترین سیگنال هایی‌ که موتور های جستجو در رده بندی از آن بهره گیری می‌ کنند، متون انکر هستند. اگر ده ها لینک به صفحه ای با کلمه کلیدی درست تصریح کنند، آن صفحه ، احتمال خیلی‌ بالایی‌ در کسب رنکینگ خیلی‌ خوب برای عبارتی که در متن انکرش قرار داده کسب خواهد نمود. می‌ توانید نمونه های این روش را به جستجو کردن جمله “اینجا را کلیک کنید” بیابید ، در این نوع مثال خیلی‌ از نتایج به علت وجود متون انکر داخلی‌ شان رتبه های خوبی‌ کسب می‌ کنند.

رتبه اعتماد

تعجبی ندارد ، اینترنت مملو می باشد از حجم عظیم اسپم ها. بعضی‌ تخمین زده ا‌ند که تا 60%حجم وب وب سایت های اینترنت اسپم هستند. موتور های جستجو، به مقصود ریشه کهن کردن این حجم محتوای بی‌ ربط ، سیستم هایی‌ را بکار گرفته ا‌ند که بر پایه لینک گراف اقدام می‌ کند. کسب لینک از دامنه های پر اعتماد ، می‌ تواند تا حد زیادی به رتبه شما در سنجش رنکینگ تان یاری کند. وب سایت های دانشگاه ها ، وب سایت های دولتی ، و سازمان های غیر انتفاعی مانند دامنه های پر اعتماد هستند.

توصیه شده:  تحلیل وب سایت تحلیل وب سایت اینترنتی و بدست…

همسایگی لینک ها

لینک های اسپم اغلب به هردو مسیر می‌ طریقه. وب سایتی که به اسپم لینک می‌ کند، عملا خودش هم اسپم محسوب می‌ گردد، که در بازگشت وب سایت های اسپمی زیادی به آن لینک می‌ کنند. موتور های جستجو با نگاهی‌ اجمالی به تمام این لینک ها، دامنه همسایگی وب سایت هایی‌ که در جوار وب سایت شما قرار دارند را شناسایی می‌ کند. بنابرین، در انتخاب وب سایت هایی‌ که با آنها تبادل لینک می‌ کنید و همینطور وب سایت هایی‌ که به شما لینک می‌ شوند عاقلانه رفتار کنید.

تازگی لینک ها

نشانه های لینکی‌ پس از مدتی‌ رو به زوال می‌ طریقه. وب سایت هایی‌ که یک زمان مشهور بودند، با افت روبرو می‌ شوند و نهایتان از دریافت لینک های جدید باز می‌ مانند. بنابرین، نه تنها بایستی به دریافت لینک به وب وب سایت تان محتاط باشید، بلکه کوشش کنید در طول زمان به گونه مداوم لینک تزریق کنید. موتور های جستجو آن را عموما “لینک تازه” می‌ نامند، و از تازگی نشانه ها برای قضاوت شهرت و ارتباط فعلی‌ وب سایت ها بهره گیری می‌ کنند.

اشتراک گذاری های اجتماعی

چند سال اخیر با انفجار اشتراک گذاری مطالب از طریق سرویس های اجتماعی مانند فیس بوک ، تویتر، و گوگل پلاس بوده ایم. اگر چه موتور های جستجو با لینک های اشتراک گذاری شده به گونه ای متفاوت با لینک های دیگر رفتار می‌ کنند، اما دقت زیادی به آنها می‌ کنند. این بحثی‌ می باشد که در میان متخصصین جستجو مطرح می باشد ، اینکه موتور های جستجو چگونه از لینک های اشتراک گذشته شده در الگوریتم شان بهره می‌ گیرند ، در هر صورت نباید اهمیت پیشرفت شبکه های اجتماعی را نقض نمود.

قدرت اشتراک گذاری های اجتماعی

چطور شرکت های گوگل پلاس ، تویتر، و فیسبوک ، قدرت را در دست گرفتند؟

سال های 2011و 2012 پیشرفت عظیمی‌ را در اشتراک گذاری های اجتماعی و تاثیرات آن بر جستجو نظاره نمود. شرکت گوگل به خصوص ، شروع به ترکیب تعداد زیادی از شبکه های اجتماعی با فهرست نتایجش نمود. این فرایند، در بر گیرنده نتایج شخصی‌ سازی شده، تا کاربران ثبت نامی‌ می‌ گردید که فرصت دسترسی‌ به محتویات اشتراک گذاری شده توسط جستجو کنندگان را نیز به آنها می‌ داد. به گونه معمول ، این نتایج در ۱۰عنوان ابتدای فهرست نتایج ظاهر نمی‌ گردد، اما به علت تاثیرات و نفوذ اجتماعی ترفع می‌ یبابند.

قدرت بالقوه این تغییر به سمت شبکه های اجتماعی برای بازاریابان موتور های جستجو بسیار عظیم می باشد. آن دسته از کسانی‌ که در حلقه های بزرگ شبکه های اجتماعی ، مطالب شان را اشتراک گذاری می‌ کنند، با شانس بیشتری برای دریافت ترفیع در نتایج جستجو بهره‌مند هستند. برای منتشر کنندگان ، این موضوع یعنی‌ ، اشتراک گذاری مطالب شما توسط حلقه های بزرگ و تاثیر گذار دیگر، برای شما هم سود آور می باشد. به گونه خاص ، برای گوگل، این امر کاملا در مورد مطالبی‌ که در گوگل پلاس اشتراک گذاری می‌ گردد، درست می باشد.

آیا اشتراک های اجتماعی ، مانند اشتراک های لینک می باشد ؟

در یک کلام، خیر. اگر چه شواهدی مبنی بر تاثیر اشتراک های اجتماعی مانند تویت ، لایک، و پلاس ، روی رنکینگ هست، اما در حال حاضر ، لینک ها ، در ترفیع شهرت محتوای شما به مراتب برتر و ماندگار تر نسبت به روش های دیگر می باشد.

 یکی از مهترین بخش های بهینه سازی وب وب سایت  لینک بیلدینگ می باشد

اصول ساخت لینک( لینک بیلدینگ )   

 لینک سازی نوعی هنر می باشد. تقریبا چالش برانگیز ترین بخش سئو می باشد ، اما‌ مهمترین بخش برای موفقیت نیز می‌ باشد. لینک سازی مستلزم خلاقیت ، سرعت ، و اغلب بودجه مالی‌ می باشد. هیچ دو کمپین لینک سازی را نمی‌ توان یکسان دانست، و روشی‌ را که شما برای ایجاد لینک هایتان انتخاب می‌ کنید، بیشتر بستگی به نوع وب سایتی که ملک آن هستید دارد تا به نوع شخصیت شما. در ادامه ، ۳نوع بنیادی اکتساب لینک را مطالعه‌ می‌ کنیم.

۱. لینک سر مقاله “طبیعی”

لینک هایی‌ هستند که به گونه طبیعی توسط وب سایت ها و صفحات داده شده و می‌ خواهند با مطالب یا شرکت شما ارتباط مستقر کنند. این لینک ها نیازمند هیچ اقدام خاصی‌ از طرف سئو ندارند، به غیر از ایجاد محتویات ارزشمند، و توانایی اطلاع رسانی در مورد آنها .

۲ . لینک سازی دستی‌

سئو این لینک ها را با ارسال ایمیل به بلاگر ها برای لینک، ثبت نام در وب سایت ها برای مسیر، یا پرداخت هزینه برای هر نوع فهرست شدن ایجاد می‌ کند. سئو با تبیین چگونگی‌ سود رسانی ایجاد این لینک ها برای خود تولید کنندگان ، ارزش اضافی برای آن ایجاد می‌ کند. مثال های این موردها شامل پر کردن فرم های نظر سنجی قبل از ثبت نام در وب سایت ، و یا دریاف جایزه و قانع کردن کاربر از راه های مختلف ….

توصیه شده:  در بازار رقابتی امروز سئو مهم تر از همیشه…

۳ . لینک های خود آفریده ( غیر سر مقاله ای ) 

صد ها هزاران از وب وب سایت ها ، به کاربران شان این فرصت را می‌ دهند تا از طریق ثبت نام در بخش مهمان، امضا های فروم ، نظرات بلاگ، یا پروفایل های شخصی‌ ، لینک سازی کنند. این لینک ها ، از نوع کم ارزش ترین ها هستند، اما می‌ توانند، در مجموع ، بر وب سایت تاثیر بگزارند، در کل، موتور های جستجو کوشش‌ می‌ کنند اکثر این لینک ها را کم ارزش در نظر بگیرند، و اینطور گمان می‌ رود که وب سایت هایی‌ که به شدت به تولید این نوع لینک ها می‌ پردازند ، جریمه می‌ شوند. امروز اکثر این نوع لینک ها اسپم در نظر گرفته می‌ گردد، و در بهره گیری از آنها بایستی با احتیاط بود.

شروع کمپین لینک سازی

همانند هر نوع فعالیت بازاریابی ، اولین گام در کمپین لینک سازی ، ایجاد هدف و استراتژی می باشد. متاسفانه ، لینک سازی یکی‌ از سخت ترین فعالیت ها برای اندازه گیری می باشد. اگر چه موتور های جستجو ذاتا وزن هر لینک را با دقت آماری و ریاضی‌ می‌ سنجند، اما شناخت این اطلاعات برای افراد خارج از این موتور ها غیر ممکن می باشد.

سئو در برای سخت مقیاس رده بندی ارزش لینک ها ، وابسته به چندین نشانه می باشد. همراه با اطلاعاتی‌ که در باره نشانه های لینک پیش تر بیان کرده گردید، این معیار ها شامل نکات زیر می‌ گردد:

کسب رتبه برای جستجوی کلمات مرتبط

یکی‌ از مناسب ترین راه هایی‌ که می‌ تواند نشان دهد ، که موتور جستجو چگونه به صفحه ای خاص ارزش می‌ دهد ، جستجوی کلمات یا عبارت های کلیدی می باشد که آن صفحات هدف قرار داده ا‌ند ، خصوصا در تاگ عنوان و تیتر ها. به عنوان مثال ، اگر می‌ خواهید برای عبارت “آموزش زبان” رتبه کسب کنید، کسب لینک از صفحاتی که قبلا برای این عبارت رده بندی شده ا‌ند ، تا اندازه چشم گیری یاری خواهد نمود.

mozRank در وب سایت moz.com   

mozRankmR اندازه محبوبیت یک صفحه در وب را نشان می‌ دهد. صفحاتی که از رتبه بالا  ترین درین نمودار برخوردار هستند، یعنی‌ محبوب تر ا‌ند و رنکینگ بهتری در موتور های جستجو دارند. لینک های صفحات مهم مانند www.cnn.com و www.urs.gov باعث افزایش محبوبیت وب سایت می‌ گردد، و همینطور رتبه بندی آن در mozRank mozRank هر وب وب سایت می‌ تواند با کسب لینک های زیاد از صفحات نیمه محبوب و تعداد کمی‌ از وب سایت های محبوب نیز افزایش یابد.

صلاحیت دامنه

صلاحیت دامنه در moz.com یا DA اندازه گیری مستقل از سوالات ورودی می باشد که، اندازه رنکینگ دامنه را برای سوالات ورودی خاص نشان می‌ دهد، این رنکینگ با تحلیل گراف دامنه اینترنت و مقایسه آن با هزاران سوال ورودی دیگر در گوگل به دست می‌ آید .

لینک های برگشتی‌ رقیب ها

با رسیدگی به لینک های برگشتی‌ وب سایتی که از پیش برای کلمات و عبارت کلیدی شما رده بندی شده اند، اطلاعات ارزشمندی را در مورد لینک هایی‌ که می‌ توانند در کسب رنکینگ مناسب تر به شما یاری کنند ، بیابید. به بهره گیری از ابزار هایی‌ زیرا ، Open Site Explorer  سئو کاران می‌ توانند این لینک ها را کشف کرده و این دامنه ها را اهداف کمپین لینک سازی خود قرار دهند.

تعداد لینک های موجود در یک صفحه

مطابق با فرمول اصلی‌ رده بندی صفحات ، ارزشی که یک لینک از خود عبور می‌ دهد، در حضور لینک های دیگر در همان صفحه کاهش می‌ یابد. بنابرین، دریافت لینک از صفحاتی که لینک های کمی‌ در آنها هست مناسب تر از دریافت لینک از صفحاتی می باشد که لینک های زیادی در  آنهاست. میزانی‌ که این نکات با هم ارتباط دارند هنوز شناخته شده نیست، ( و در آزمایش های ما ، کمی‌ اهمیتش را نشان داده ، اما‌ چشمگیر نبود)، اما، موضوعی می باشد که بایستی حین اکتساب لینک از آن آگاه باشد.

ترافیک ارجاعی بالقوه

لینک سازی نباید فقط در مورد موتور های جستجو باشد. لینک هایی‌ که اندازه بایی از ترافیک مستقیم از طریق کلیک را ارسال می‌ کنند، نه تنها باعث کسب رنکینگ مناسب تر در موتور های جستجو می‌ شوند، بلکه بازدید کنندگان خاص و ارزشمندی را به وب سایت شما هدایت می‌ کنند. )هدف اصلی‌ بازاریابی اینترنت( این چیزی می باشد که شما می‌ توانید با تعداد ملاقات ها و نمایش صفحات تان مطابق تحلیل های وب سایت خود ، اندازه گیری کنید. اگر به این تحلیل ها دسترسی‌ ندارید ، سرویس هایی‌ مانند Google Trends for Websites ، می‌ توانند اطلاعاتی‌ را در زمینه ترافیک گستردگی دامنه ارائه دهند، اگر چه معمولان این اندازه گیری ها همیشه درست نیستند.

توصیه شده:  آموزش دوربین مدار بسته فروش عمده دوربین…

ایجاد متغیر هایی‌ که بتوانند به راحتی‌ با ترافیک موتور های جستجو ارتباط مستقر کند، مستلزم زمان، تمرین، و تجربه می باشد. به هر حال ، با بهره گیری از تحلیل های وب سایت خودتان ، خواهید توانست موفقیت کمپین لینک سازی وب سایت تان را تخمین بزنید. موفقیت زمانی‌ سراغ شما آماده که ، افزایش ترافیک جستجو ، رنکینگ مناسب تر، و کرال های بیشتری از موتور های جستجو را نظاره کنید. و همینطور افزایش در ترافیک لینک های ارجاعی . اگر این معیار ها ، پس از یک کمپین لینک سازی موفق افزایش نیافت ، شاید زمان آن رسیده که به دنبال لینک هایی‌ با کیفیت تر باشید یا بهینه سازی درون صفحه ای تان را افزایش دهید.

5 نمونه از استراتژی های لینک سازی

مشتریان تان را مجبور کنید تا با شما ارتباط مستقر کنند

اگر همکاری دارید که با شما مرتبا کار می‌ کند، و یا مشتری های وفا داری دارید که عاشق برند شما هستند، می‌ توانید از این فرصت با ارسال نشان های همکاری ( ایکون های گرافیکی که به وب سایت شما لینک می‌ شوند )  به نفع خودتان بهره گیری کنید. درست مانند که کاری کنید تا مشتریان تیشرت های تبلیغاتی شما را بپوشند، لینک ها نیز همانند این اقدام در محیط اینترنت هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به لینک زیر مراجعه کنید:

یک بلاگ برای شرکت خود بسازید. آن را ارزشمند، آموزنده ، و سرگرم کننده، کنید .

این استراتژی محتوا و لینک سازی آنقدر‌ مشهور و ارزشمند می باشد، که از معدود روش هایی‌ می باشد که از طرف مهندسین گوگل توصیه می‌ گردد. ( منابع :یو اس ای تودی ، و استیون تمپل ) بلاگ ها توانایی خاصی‌ در یاری به مطالب تازه به گونه ای پایدار ، حاضر در تمام مکالمات سراسر اینترنت ، و کسب فهرست م لینک از بلاگ های دیگر مانند بلاگ رل و بلاگ دایرکوری ، دارد.

مطالبی‌ را ایجاد کنید در لینک دهی‌ طبیعی و اشتراک گذاری همگانی الهام بخش باشد

در دنیای سئو ، اغلب این موضوع را “لینک طعمه‌”  می‌ نامیم. در هر یک از این شیوه ها بایستی جنبه ای از فایده ، انتشار اطلاعات ، یا طنز خلاق ، را به کار بندید تا کاربران از نظاره آن لذت برده و در اشتراک گذاری این مطالب تمایل کافی‌ داشته باشند. این نوع کیفیت بالا ، که با ویرایش شما جهت کسب آرا پدید آامد ، برای کسب اعتماد ، صلاحیت ، و رنکینگ بالقوه ، فوق‌العاده ارزشمند می باشد.

از جنبه خبری، مهم باشید

جلب توجه مطبوعات ، بلاگ نویس ها، و شبکه های خبری، روشی‌ موثر و با فایده اقتصادی برای کسب لینک می باشد. گاهی اوقات حتی به سادگی‌ انتشار خبر یا مطلبی رایگان می باشد.

یافتن دایرکتوری ها و یا فهرست کردن منابع مرتبط

می‌ توانید خیلی‌ از این لیست ها را در همین وب سایت بیابید ، یا از خود موتور های جستجو برای یافتن فهرست صفحاتی که لینک های خارج از محدوده پیشنهاد می‌ کنند، بهره گیری کنید. به عنوان مثال ، عبارت allintitle: resources directory ، را در گوگل جستجو نمائید و ببینید که میلیون ها نتیجه برای آن پیدا نمود می‌ گردد. مراقب باشد: لینک هایی‌ که کسب آنها راحت باشد، اغلب ریسک

زیر میزی برای خرید لینک

گوگل  و بینگ کوشش‌ می‌ کنند تا تاثیر لینک های خریداری شده را بر نتایج جستجو هایشان کاهش دهند. در حالی‌ که شناسایی و بی‌ اعتبار کردن همه این لینک ها غیر ممکن می باشد، اما موتور های جستجو هزینه و کوشش زیادی را صرف‌‌ کشف راه های شناسایی این لینک ها می‌ کنند. وب سایت هایی‌ که با خرید لینک و شرکت در این فرایند قصد توسعه وب سایت شان را دارند ، در خطر جدی رویارویی با حریمه های موتور های جستجو و هدایت رنکینگ شان به سمت فراموشی قرار دارند. پیش روی آن ، خیلی‌ از متخصصین جستجو خواستار این هستند که موتور های جستجو ، بیشتراز این برای جلوگیری از خرید لینک کوشش کنند که در خیلی‌ از مورد اینطور پیش می‌ رود.

آیا میدانید لینک بیلدینگ چیست؟

آیا با تاثیرات لینک بیلدینگ آشنایی دارید؟

میدانید چرا لینک بیلدینگ قضیه ای مهم در سئو به شما میرود؟

در حقیقت لینک بیلدینگ یعنی ساختن لینک در وب وب سایت های مختلف.به این معنی که آدرس یک وب سایت در وب سایت های دیگر

گذاشته گردد

برای روشن شدن مسئله به مثال زیر توجه نمایید:

اگر وب سایت تیم “سئو ارزان” به دو صورت زیر در وبسایتهایی مانند: متن (http://matnmusic.ir) ، دانلود آهنگ جدید یاس

(http://yasdownload.ir) و سایتهایی مشابه مثال های ذکر گردیده ، قرار بگیرد

به این کار انجام شده ساخت لینک ( و یا همان بک لینک ) یا لینک بیلدینگ میگویند.

* آدرس وب سایت به صورت مستقیم (http://seoarzan.ir)

* انکر تکست ( Anchor Text ) یا همان لینک دادن آدرس وب سایت به کلمه ی کلیدی خاصی (مانند سئو )

وب سایت های بزرگ ماهانه هزینه های هنگفتی برای این موضوع پرداخت میکنند و با اینکار در موتورهای جستجو در ابتدای نتایج

نمایان میشوند

نظاره شده می باشد که وبسایتهای سئو میگویند بک لینک نخرید و این کار اشتباه می باشد اما من به شما میگویم که خود همین

وبسایتها نیز برای بالا آوردن وب سایت شما مطمئنا از بک لینک بهره گیری خواهند نمود.یک سئو کار هیچ وقت روش خود را برای

دیگران توصیه نمیکند:)

خرید بک لینک کار اشتباهی نیست اما بایستی توسط فردی کار بلد و سئو کار باشد.هیچگاه کمیت مهم نبوده می باشد.فقط بایستی به

توصیه شده:  فاکتورهای سئو وب سایت

کیفیت بک لینک ها توجه نمود.در جستجوی یک کلمه ، وبسایتی که ۱۰۰۰ بک لینک دارد ممکن می باشد پایین تر از وبسایتی که ۱۰

بک لینک هم ندارد قرار بگیرد البته من نمی گویم که همه چیز در بک لینک می باشد!عوامل مختلفی دست در دست هم میدهند تا

وبسایتی در نتایج اول گوگل نمایان گردد

مهمترین قسمت مقاله ی امروزمان این می باشد : بک لینک بخرید اما هدفمند

همیشه این کار را به دست متخصصین سئو بسپارید.برای مشاوره و درخواست بک لینک + هزینه از طریق راه های ارتباطی ذکر

شده در پایان مقاله با ما در ارتباط باشید.

البته موضوعی که در بالا عرض کردم تنها به بک لینک های خارجی تصریح داشت

قسمتی دیگر از لینک بیلدینگ مجانی می باشد.اما چطور؟

بسیار راحت می باشد.شما در وب سایت خود به کلمات کلیدی و پست های قدیمی خود لینک بدهید.برای مثال اگر وب سایت سئو

دارید در مطالب خود به کلمه سئو مرتبا لینک دهید فقط مراقب باشید که بیش از حد این کار را انجام ندهید ( در اصطلاح چگالی

کلمه کلیدی خود را کنترل کنید ).همیشه اعتدال را رعایت کنید.

آخرین فاکتوری که در این مقاله به تبیین آن میپردازیم و بسیار مهم می باشد فالو ( Follow ) و نوفالو ( NoFollow ) بودن بک لینک می باشد.

همیشه در هنگام خرید بک لینک به فالو و نو فالو بودن آن توجه کنید.لینک های نوفالو ارزش چندانی برای وب سایت شما و بهبود

رتبه وب سایت شما در SERP ها ( نتایج موتورهای جستجو ) ندارند.

فاکتورهای بسیاری برای خرید بک لینک هست که در مقاله های بعدی به تک تک آنها میپردازیم.در صورتی که مقالات ما را

توصیه شده:  بازاریابی نفر به نفر مزایای ارائه شده…

دنبال کنید از این پس میتوانید با خیالی راحت بک لینک های خود را بخرید.

فاکتورهایی که در مقاله های بعدی مطالعه خواهیم نمود : پیج رنک گوگل ( pr ) ، ارزش صفحه ( pa ) ، ارزش دامنه ( da ) ،

تعداد بک لینک های وب سایت هدف و تعداد ایندکس های وب سایت هدف.