سئوی محلی (سئوی لوکال) اهمیت و جایگاهی به اندازه سئوی جهانی دارا می باشد. کوشش برای سئوی محلی اهمیت زیادی دارد،اما مهمتر از آن این می باشد که این کوشش کجا و به چه صورتی انجام گردد. بسیاری از صاحبان کسب و کارها به این موضوع کمتر توجه می کنند و گاهی از کوشش و هزینه هایی که برای سئوی سایتشان انجام داده اند، به علت نتیجه کم، نا امید می شوند. این دسته از افراد به درستی نمی دانند که در سئو به چه صورت بایستی سرمایه گذاری کنند تا منجر به فروش بیشتر محصولات و یا خدماتشان گردد. آنکه چقدر برای سئوی وب سایت زمان و هزینه گذاشته گردد، پیش روی اینکه این هزینه و زمان در چه جایی انجام گردد، در درجه دوم اهمیت قرار دارد. در این مقاله قصد دارم پنج راه که در زمان بسیار کوتاهی منجر به بهبود رتبه سئوی لوکال می گردد را به شما معرفی کنم تا به این شیوه از هزینه و زمانی که برای سئوی سایتتان صرف می کنید بیشترین نتیجه را بگیرید. پیشنهاد می کنم هر پنج روش را به صورت ارگانیک انجام دهید و باعث نشوید گوگل وب سایت شما را پنالتی کند.

سئوی محلی (سئوی لوکال) چیست؟

احتمالا شما هم محصول یا خدماتی را در گوگل سرچ کرده اید که در زمان نمایش جستجو، گوگل یک یا چند شرکت را در بالا و درون یک باکس به همراه شماره تلفن، نقشه محل، ریویو به شما نشان می دهد. این همان چیزی می باشد که به آن سئوی محلی (سئوی لوکال) می گوییم. بر اساس نوع کسب و کار، این نتایج ممکن می باشد در ابتدای نتایج جستجو برای مخاطب به نمایش درآیند. این موضوع می تواند یک تفاوت بسیار بزرگ را بین شما و دیگران ایجاد کند. در این شیوه نمایش وب وب سایت، کاربر محل شما را روی نقشه مشاده می کند و به وسیله اپلیکیشن گوگل مپ می تواند مناسب ترین مسیر برای رسیدن به شما را پیدا کند. شماره تلفن، آدرس و ساعات کاری شما در این بخش به نمایش در می آیند و مخاطب از این موردها به خوبی آگاه می شوند. در مورد هایی که ریویو برای وب سایت وجود داشته باشد، و مخاطب با نظاره بازخوردهایی که دیگر بهره گیری کنندگان از خدمات شما نوشته اند، برای تماس و بهره گیری از محصولات شما تشویق می گردد.

 

این نوع نمایش وب سایت در صفحات نتایج جستجو را مقایسه کنید با نمایش عمومی سایر لینک هایی که در این صفحه برای کاربر قابل نظاره هستند. به خوبی پیداست که تفاوت زیادی بین این دو نوع نمایش هست و این موضوع می تواند یکک کسب و کار را بسیار موفق کند.

حالا که با سئوی محلی (لوکال) بیشتر آشنا شدید، احتمالا می خواهید شما هم به این شکل در صفحه نتایج جستجو (SERP) نشان داده شوید. در ادامه راه هایی که می تواند باعث گردد شما نیز در اینکار موفق شوید و سئوی محلی شما تقویت گردد و به صورتی که در بالا تبیین داده گردید وب سایت شما هم به نمایش در آید، را برای شما تبیین خواهم داد.

مرحله اول: یک صفحه گوگل MY Business بسازید

ساخت یک صفحه Google My Business کاملا رایگان می باشد. ساخت و پر کردن اطلاعات این صفحه بیشتر از بیست دقیقه از شما وقت نخواهد گرفت. در اینجا شما ساعات کاری، شماره تلفن، آدرس محل کاری خود و محل شما روی نقشه ثبت می شوند. اطمینان پیدا کنید که در اینجا عکسی مناسب که شما را معرفی کند قرار دهید، و توضیحاتی بنویسید که کاربران به خوبی در صفحه گوگل My Business با شما و خدمات و محصولات شما آشنا شوند. برای ثبت نهایی گوگل برای شما یک ایمیل می فرستد، که بایستی حتما آنرا مطالعه کنید.

مرحله دوم: ثبت کسب و کار در دایرکتوری های محلی

پس از ثبت نهایی کسب و کار در Google My business هنوز کارهای زیادی مانده می باشد که بایستی انجام دهید!  صدها دایرکتوری محلی در اینترنت وجود دارند که شما می توانید بر اساس نیازهای کسب و کار و تجارتتان در آنها عضو شده و کسب و کارتان را ثبت کنید.

از آنجا که احتمالا شما زمان زیادی ندارید و کسب و کار زمان زیادی از شما می گیرد و زمان زیادی برای تقویت سئوی محلی خودتان ندارید می خواهیم این بخش را به صورت اتومات در بیاوریم. خوشبختانه برای این خدمات، سایتهایی هستند که به صورت اتومات اینکار را برای شما انجام می دهند. سرویس هایی مانند Moz Local، Aabaco و یا Yext می توانند وب سایت و کسب و کار شما را در صدها دایرکتوری محلی ثبت کنند. البته این سرویس ها کاملا رایگان نبوده و هزینه ای در حدود 90 دلار در بر خواهد داشت که پیش روی نتایج آن، یک سرمایه گذاری بسیار پر سود می باشد. با ثبت کردن کسب و کار در وب سایت های یاد شما به صورت خودکار شما در سرویس هایی مانند MapQuest یا Foursquare نیز ثبت می شوید.

مرحله سوم: ریوویو گرفتن

اگرچه در مرحله اول که مربوط به گوگل my business بود و در آنجا شما موفق می شوید برای کسب و کارتان ریوویو بگیرید، اما این دریافت ریوویو به معنی آن نیست که رتبه شما از رقبای کاریتان بالاتر خواهد رفت! اما ریوویو برای گوگل از اهمیت بسیار بالایی برای رتبه دهی به یک وب سایت دارد. برای یک کسب و کار موفق در سئوی محلی، دریافت ریوویو بایستی در اولویت باشد. پس لیستی از مشتریان و بهره گیری کنندگان از خدمات خودتان تهیه کنید و از انها بخواهید برای شما ریوویو بنویسند. یک کسب و کار موفق بالای 50 ریوویو می تواند تفاوت بسیار چشمگیری با سایر رقبای خود پیدا کند.

مرحله چهارم: دریافت بک لینک محلی (لوکال بک لینک)

نمی دانم تا به حال Domain Authority به گوش شما خورده می باشد یا خیر. اما در صورتی که با آن آشنایی ندارید به صورت اختصار می توان آنرا به اینصورت تعریف نمود: دومین اتوریتی یک امتیاز (از صفر تا صد) می باشد که توسط Moz تولید شده می باشد و پیش بینی می کند که رتبه وب وب سایت در نتایج جستجو به چه صورت می باشد. با این توضیحات، بایستی بدانید دریافت بک لینک با کیفیت برای بهبود دومیت اتوریتی شما یکی از کلیدی ترین مسائل می باشد.

یک بک لینک لوکال و با کیفیت، مثلا از سوی مشتریان و یا همکاران شما، می تواند به دومین اتوریتی و سئوی محلی شما بسیار یاری کند. برای اینکار هم می تواند از مشتریان خودتان درخواست کنید در وب سایتشان بک لینکی ایجاد کنند و هم می توانید با شرکای کاریتان صحبت کنید و از آنها درخواست بک لینک کنید. اینکار را می توانید به صورت مشترک انجام دهید، یعنی به اینصورت که شما هم لینک آنها را در سایتتان قرار دهید، به این شیوه عموما همکاران و شرکایی کاری، بیشتر رضایت خاطر خواهند داشت.

مرحله پنجم: تقویت سئوی درون وب سایت

در آغاز از وجود (NAP) در سایتتان اطمینان حاصل کنید. در تگ عنوان وب سایت می توانید محلی بودن کسب و کارتان را عنوان کنید. در صفحه تماس وب سایت، کوشش کنید حتما آدرس و محل قرار گیری دفتر کاریتان را به خوبی مشخص کنید تا کاربران به سادگی بتوانند شما را پیدا کنند. افزودن یک نقشه گوگل برای این مقصود می تواند به کاربران یاری ویژه ای بکند. کوشش نکنید در سایتتان هزاران بار بگویید کسب و کار محلی هستیدف اگر اینکار را به درستی انجام دهید، گوگل این موضوع را خواهد فهمید و نیاز به هزار بار تکرار ندارد.

کسب و کارتان را نبندید

اگر مراحل بالا را انجام ندهید، مانند این می باشد که تابلوی “بسته می باشد” را روی سر در کسب و کارتان در اینترنت قرار داده باشید. اگر دفتر کاری شما به صورت مجازی می باشد، آدرس غلط ندهید. هم گوگل و هم کاربر به زودی از این موضوع آگاه خواهند گردید و با مسکلات فراوانی روبرو می شوید. کوشش کنید به صورت ارگانیک سئوی محلی خودتان را بهبود ببخشید و از روش های اشتباه بهره گیری نکنید. گوگل الگوریتمی مخصوص برای پنالتی کردن این گونه کسب و کارها به نام Possum دارد.

مرکز فروش بک لینک

بک لینک یکی از مهمترین عوامل برای هر وب سایت می باشد.

بک لینک عامل مهمی در جستوجوی هر وب سایت می باشد.

ارزش گذاری وب سایت ها در موتورهای جستوجو نظیر گوگل بیشتر بر اساس بک لینک می باشد.

البته عوامل دیگری زیرا محتوی و ارتباط لینک با محتوی وب سایت نیز درحال حاضر از عوامل مهم می باشد
ما در این مرکز فروش بک لینک انبوه خدماتی بی نظیر به شما می دهیم.

هدف ما یاری به وب سایت های ایرانی می باشد ، زیرا که همچین سرویس هایی در کشور های اروپایی با قیمت های بسیار بالا هست که امکان سفارش کاربران ایرانی به این وب سایت ها واقعا میسر نیست.

اما ما سرویس بک لینک را به صورت انبوه برای اولین بار در کشور آوردیم و کوشش خواهیم نمود خدماتی مناسب تر از وب سایت های اروپایی با قیمت های بسیار پایین ارائه کنیم.

سالس بک لینک به معنای فروشنده بک لینک می باشد که در سال 1389 به مقصود ارائه سرویس های بک لینک و خدماتی همچون خرید رپورتاژ آگهی ، خرید بک لینک ارزان و همینطور خرید بک لینک همیشگی راه اندازی گردید.

در زمانی که سالس بک لینک با همکاری شرکت بک لینک فا قدم به اینترنت و دنیای ارائه خدمات مجازی گذاشت ، تنها یک وب سایت ارائه دهنده بک لینک ایرانی وجود داشت اما امروزه وب سایت های بسیاری که بعضی واقعا اقدام به فروش بک لینک با کیفیت می کنند

و بعضی هم فقط به دنبال کلاه برداری و دریافت پول از مردم ساده تر هستند ، اما ما در سالس بک لینک نه تنها خدمات خرید بک لینک و رپورتاژ و بک لینک همیشگی را ارائه می کنیم.

بلکه برای شما آموزش هایی داریم که بتوانید قبل از اینکه هزینه ای خرج کنید متوجه شوید کدام انتخاب ها می تواند شما را تا رسیدن به نتیجه ی مطلوب یاری کند.

درست می باشد که قیمت پروژه نیز برای شما در اولویت قرار دارد اما جایی که سخن از کیفیت و سود آوری می باشد ، سرمایه گذاری قوی تر نیاز دارد ، اگر به دنبال خرید بک لینک ارزان اما با کیفیت نامناسب هستید ! پیشنهاد می کنم حتما تا پایان آموزش ها با ما همراه باشید که بیخود و بی جهت هزینه ای را خرج نکنید که شاید هیچگاه هیچ بازدهی و سود آوری برایتان نداشته باشد.

آیا میدانید کدنویسی وب سایت شما چطور می باشد ؟

افزونه ای داریم به نام سئو دکتر که می توانید از لینک زیر بر روی مرورگر فایرفاکس خود نصب کنید.افزونه سئو داکتر

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/seo-doctor/?src=ss

هدف ما از نصب این افزونه مشخص می باشد ، اینکه متوجه شویم کدنویسی وب سایت چطور می باشد ؟ ، این افزونه کار را تا حد زیادی برایتان ساده می کند ، اینکه تگ های اصلی اچ یک و اچ دو <h1> و <h2>  در وب سایت هست یا خیر.

اهمیت تگ های h1,h2 در وب وب سایت بسیار مهم می باشد ، تگ اچ یک یکبار در هر صفحه و به عنوان مهمترین تگ و تگ اچ دو چندین بار می تواند در یک صفحه تکرار گردد و عنوان های هر بخش را یدک می کشد ، بطوری که با یک نگاه کلی به سرفصل های تگ های اچ دو بتوان تشخیص داد که محتوای آن صفحه درمورد چیست و آیا این محتوا را قبلا مطالعه کرده ایم یا خیر.

تصاویری که در متن بهره گیری شده اند دارای تگ alt و تبیین هستند یا خیر ، تبیین تصاویر در این تگ بسیار مهم می باشد.

تعداد لینک های داخلی و خروجی وب سایت شما توسط این افزونه به راحتی مطالعه می گردد. تعداد لینک های خروجی نباید از عدد خاصی بالاتر رود و زیرا این عدد هر روز کوچکتر می گردد از ارائه آن در این مقاله خودداری می کنم که این مقاله در آینده نیز بتواند در سئو و بهینه سازی وب وب سایت شما را یاری کند.

همچنین لود شدن صفحه ی وب وب سایت شما در حالت استاندارد قرار دارد یا خیر.

این افزونه متا دیسکریپشن و پیج ایندکس وب وب سایت شما را نیز مورد مطالعه قرار می دهد و همینطور تعداد کاراکتری که برای نوشتن عنوان ، کیورد و دیسکریپشن بهره گیری کردید را مطالعه می کند.

و در نهایت با مطالعه این موردها یک درصدی را به شما نمایش می دهد و در کنارش هر آن چیز که که برای رسیدن به عدد صد درصد نیاز می باشد را نیز به شما یادآوری می کند.

پس نیاز نیست حتما برنامه نویس باشید یا خیلی از کدنویسی وب سایت سر در بیاورید ، با نصب این افزونه روی مرورگر فایرفاکس خود می توانید به برنامه نویس و طراح وب سایت خود گوشزد کنید که چه امکاناتی برایتان مهم می باشد و بایستی انجام گردد.

اگر کدنویسی وب سایت شما سئو نباشد ، هرچقدر کوشش کنید نسبت به رقیب های خود عقب تر هستید زیرا پایه و اساس وب سایت شما اشکال دارد و به قول ضرب المثل قدیمی خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج ! پس قدم اول و مهمترین چیز قبل از هرگونه اقدامی مطالعه کدنویسی وب سایت شماست که سئوی صد درصد و سبز را از افزونه سئو داکتر دریافت کنید.

آیا میدانید محتوا سازی استاندارد در وب سایت چیست ؟

محتوا سازی هم مگر استاندارد میخواهد !؟ بله ، چند سالی می باشد که گوگل به محتوا بهای بسیاری می دهد و در آینده هم شاید مهمترین عامل سئو و بهینه سازی قرار گیرد ، هم اکنون بخش اعظمی از سئو و بهینه سازی را همین محتوا سازی استاندارد تشکیل می دهد ، اما به راستی، محتوای استاندارد چیست ؟

محتوایی استاندارد می باشد که تولید خودتان باشد و از جایی کپی نشده باشد و این در درجه ی اول و اولویت برای وب وب سایت شما قرار دارد ، زیرا وقتی یک محتوایی توسط هر سایتی تولید و منتشر می گردد ، در سرورهای گوگل ایندکس و ذخیره می گردد.

بعد از آن اگر شخص یا سایتی اقدام به انتشار همان محتوا کند ، زیرا قبلا در گوگل وجود داشته می باشد ، بخش زیادی از امتیاز آن صفحه هرچقدر هم بالا رود متعلق به سایتی می باشد که اولین بار این مطلب را منتشر کرده می باشد ، بدون آنکه لینکی در وب وب سایت کپی کننده باشد ، پس محتوای خود را اختصاصی تهیه و تنظیم کنید.

محتوای ارائه شده در وب سایت حتما مرتبط با موضوع کلی وب سایت و عنوان صفحه و مطلب باشد ، در محتوایی که ارائه می کنید از عکس هم بهره گیری کنید. بخش هایی از متن را که مهمتر هستند بولد کنید.

باتوجه به اینکه محتوای ارائه شده مرتبط با دیگر صفحات وب سایت می باشد ، ممکن می باشد در داخل محتوای ارائه شده کلماتی وجود داشته باشد که در دیگر بخش ها به آن پرداخته اید ، آن کلمات را به صفحات مرتبط لینک کنید ، در این صورت نه تنها محتوای استاندارد تری خواهید داشت بلکه اگر کسی متن شما را کپی کند و در وب سایت دیگری منتشر کند ، برای شما بک لینک سازی کرده و بک لینک صفحات شما در وب سایت های دیگر نیز انتشار یافته می باشد و این کاملا به نفع وب وب سایت شماست.

در تصاویر بهره گیری شده در متن محتوای خود حتما تگ alt را قرار داده و تبیین مناسبی درج کنید ، این تصاویر بعدها در بخش تصاویر جستجوی گوگل نمایش داده می گردد و برای شما بیننده خواهد آورد پس تصاویر را جدی بگیرید.

اگر نیاز گردید به وب سایت دیگری لینک دهید و درمورد افزونه یا وب وب سایت دیگری صحبت کنید ، حتما در تگ لینک وب وب سایت ثالث از Rel=”nofollow” بهره گیری کنید. بدین ترتیب به گوگل می فهمانید که امتیازی از وب سایت من به این لینک ارائه نکن و امتیازی از دست نمی دهید.

کدنویسی و محتوا سازی استاندارد را انجام دادید ؟

وقت پرواز فرا رسیده می باشد ، بر فراز رقبای خود قرار بگیرید.

یک وب سایت هرچقدر هم که کدنویسی استانداردی داشته باشد و هرچقدر هم که محتوای عالی و استانداردی تولید کرده باشد ، بدون بک لینک سالها زمان نیاز دارد تا در صحنه ی رقابت در صفحه اول جستجوی گوگل قرار گیرد ، زیرا صفحه اول جستجوی گوگل تنها جای ده وب وب سایت می باشد و قطعا جای وب وب سایت شما بایستی در این صفحه باشد.

برای رسیدن به این مهم ، نباید عجله نمود ، هر اقدام نامناسب و عجولانه ای موجب مشکوک شدن سرویس های گوگل می گردد مانند ی آن سرویس پنگوئن که یک بازرس تمام عیار می باشد که مهمترین آن چک کردن عناوین لینک ها می باشد و همچنین سرویس پاندای گوگل که روی محتوای سایتها حساس می باشد و سرویس مرغ مگس خوار گوگل که وقتی کاربر چند واژه را ترکیب می کند ، بایستی مناسب ترین نتیجه را برای آن فراهم کند.

پس عجله نکنید زیرا درصورتی که مثلا همه ی بک لینک ها با یک عنوان باشد یا در زمان بسیار کوتاهی ایجاد شوند ، یکی از سرویس های گوگل به شما مشکوک خواهند گردید اما با صبوری و انجام موردها زیر قطعا به جایگاه مطلوب خواهید رسید.

خب پیشنهاد سالس بک لینک چیست ؟ پیشنهاد ما ایجاد بک لینک اصولی و قدم به قدم می باشد بطوری که هزینه ای را که پرداخت می کنید بتوانید هم به نتیجه برسید و هم سال های سال سود کنید و پول در بیاورید ، نوش جونتون. اما چگونه ؟

حتما کدنویسی وب سایت و محتوا سازی بایستی قبل از خرید بک لینک انجام شده باشد که اگر نباشد هرچقدر هزینه کنید راه به جایی نخواهید برد اما اگر کدنویسی و محتوا سازی وب سایت شما تکمیل و همه چیز عالی شده می باشد با این روش بک لینک سازی اقدام به پروازی چشمگیر کنید.

در آغاز چند مقاله یا رپورتاژ آگهی برای وب وب سایت خود بنویسید ، کوشش کنید این رپورتاژ های آگهی جامع باشند و از کلمات کلیدی خاصی بهره گیری کنید که بخش های مختلف وب سایت شما را تشریح کند.

سپس دو یا سه لینک از بین واژه ها در هر مقاله به سمت وب سایت خود ایجاد کنید ، مقاله ها را ذخیره کنید و برای هر یک تصاویری طراحی و آماده نمایید.

خب به بخش خرید رپورتاژ آگهی سالس بک لینک بروید ، چرا اینجا را پیشنهاد کردیم ؟ زیرا رپورتاژ آگهی مطلبی می باشد که شما آماده کردید و آن مطلب در وب سایتی که سفارش می دهید منتشر می گردد ، این رپورتاژ همیشه در آن وب وب سایت باقی خواهد ماند و بدین ترتیب شما دارای چندین بک لینک مهم و همیشگی هستید اما چرا دو یا سه لینک را بایستی به سمت وب سایت خود هدایت کنید زیرا گوگل به شدت مخالف رپورتاژ آگهی می باشد و در اکثر رپورتاژ های تبلیغاتی بیش از هشت لینک بهره گیری می گردد و تعداد لینک ها و همینطور کپی شدن یک مقاله در چند ده وب سایت مورد هایی می باشد که گوگل متوجه تبلیغاتی بودن متن می گردد و اعتبار آن مقاله توسط سرویس پاندای گوگل لغو میگردد.

اما یک یا چند رپورتاژ آگهی خوب ، باعث پیشرفت مرحله یک وب سایت شماست و بعد از آن صبر کنید و منتظر شوید تا مقاله ها در گوگل ایندکس شوند. برای اینکه متوجه شوید مقاله ها ایندکس شدند یا خیر به وب سایت گوگل روید.

عبارت زیر را بنویسید و بجای عبارت namesite.com ، آدرس سایتی که مقاله خود را به عنوان رپورتاژ آگهی سفارش دادید وارد کنید و در ادامه یک فاصله ایجاد کرده و عنوان رپورتاژ خود را بنویسید.گوگل

site:namesite.com

اگر در نتیجه ی گوگل ظاهر گردید یعنی رپورتاژ شما ایندکس شده می باشد. ممکن می باشد یک الی ده روز از زمان ثبت رپورتاژ شما بگذرد تا آن رپورتاژ در وب سایت مورد نظر ایندکس گردد ، باتوجه به بازدید هر وب سایت متفاوت می باشد، حداقل شش رپورتاژ آگهی پیشنهاد می گردد ، کوشش کنید تمام رپورتاژهای آگهی با هم متفاوت باشند یعنی مقاله های متفاوتی را تهیه و تنظیم کنید و یک مقاله را در چندین وب سایت تبلیغ نکنید. هرچند که طبق تست های انجام شده درج یک مقاله در چهارده وب سایت هم مشکلی ایجاد نکرده اما آینده ممکن می باشد سرویس جدید در گوگل با این طریقه نیز مقابله کند پس با آینده نگری اقدام کنید که هر تغییری هم ایجاد گردید به نفع شما باشد.

بعد از گذشت چند روز از ایندکس شدن رپورتاژ ها در گوگل ، اقدام به خرید بک لینک همیشگی در کدهای قالب وبلاگ ارائه شده توسط وب سایت های طراحی قالب وبلاگ نمایید. به تعبیری لینک وب وب سایت شما را با عنوان های مختلف در داخل کدهای قالب وبلاگ که به رایگان منتشر می کنند قرار می دهند و کاربران وبلاگ نویس که از کدهای قالب وبلاگ بهره گیری می کنند لینک وب وب سایت شما را نیز در وبلاگ خود منتشر خواهند نمود.

بدین ترتیب شما صاحب هزاران بک لینک همیشگی خواهید گردید زیرا پس از دوره ی سه ماهه لینک وب وب سایت شما فقط از طرح های ارائه شده در وب سایت طراح قالب وبلاگ حذف می گردد اما در هزاران وبلاگی که در طول مدت مثلا سه ماه از قالب ها بهره گیری کردند باقی خواهد ماند تا کی مدیران وبلاگ نویس تصمیم بگیرند مجددا قالب وبلاگ خود را تغییر دهند و مطمئنن همه ی هزاران نفر باهم همزمان اقدام نخواهند نمود پس از این روش نیز صاحب هزاران بک لینک متنوع خواهید گردید اما دقت کنید که همه ی لینک ها به یک صفحه و با یک عنوان نباشد مثلا اگر فروش تلویزیون دارید عناوین را به این شکل قرار دهید ، تلویزیون ، فروش تلویزیون ، فروشگاه تلویزیون ، فروش تلویزیون ال سی دی ، فروش تلویزیون ارزان ، فروش تلویزیون با گارانتی و تمام پیشوند و پسوند هایی که مرتبط با تلویزیون می باشد.

در طول زمانی که این نوع آگهی فعال می باشد اقدام به خرید بک لینک دیگری نکنید و سه چهار ماه صبر کنید تا زمان بگذرد و لینک های به اصطلاح مردمی شکل بگیرند.

در این مدت گوگل به شناسایی تمام صفحات وب وب سایت شما خواهد پرداخت و شما نیز در طول این مدت اقدام به ایجاد محتواهای جدید استاندارد کنید تا وب سایت شما از جانب گوگل یک وب سایت بروز در نظر گرفته گردد.

پس از چهار ماه ممکن می باشد به صفحات اول گوگل آمده باشید و یا در صفحه دوم و سوم قرار گرفته باشید اما حتی اگر در صفحه اول جستجوی هستید حتما تیر نهایی که در ادامه خدمتتان عرض می گردد را بزنید و جای خود را محکم کنید.

اگر در صفحه دوم به بعد هستید و تمام موردها را بادقت انجام داده اید احتمالا رقابت در بین کلمه ای که قصد دارید به صفحه اول برسد بالاست اما هرچقدر هم رقابت سنگین باشد با تیر نهایی پیروز میدان خواهید بود.

تیر نهاییی خرید بک لینک با کیفیت می باشد و نه بک لینک ارزان قیمت ، پیج اتوریتی و دامین اتوریتی وب سایت هایی که قصد دارید از آنها بک لینک بخرید را از طریق وب سایت موز مطالعه کنید.

https://moz.com/researchtools/ose/وب سایت موز

برای وب سایت های با دامین دات کام ، دات نت ، او آر جی ، پیج اتوریتی بالای 48 و برای دامین های دات آی آر پیج اتوریتی بالای 39 زیرا دامین های محلی آی آر سخت تر امتیاز تعلق می گیرد نسبت به دامین های بین المللی و رایج و همینطور در بازدهی نیز به همین ترتیب می باشد.

موردها دیگری را نیز در سئومسترینگ مورد مطالعه قرار دهید مثل ارزش مالی یک وب وب سایت ، هرچه ارزش مالی یک وب وب سایت بالاتر باشد بازدهی در آن بیشتر می باشد ، از دیگر موردها تعداد بک لینک های خروجی آن وب سایت می باشد که آن را می توانید توسط افزونه ی سئو داکتر که در آغاز بهره گیری کردید مطالعه کنید.

نکته ای که نباید فراموش گردد اینکه بک لینک هایی که میخرید حداقل یک سال بایستی در وب وب سایت مورد نظر نگه دارید و بطور منظم تمدید کنید ، بعد از یک سال مطمئنا انقدر درآمد از وب سایت خود دارید که تمدید مجدد آنها برایتان خرده خرج به حساب آید اما مهم می باشد لینک هایی که ایجاد می شوند مدت زمان بسیار زیادی در آن وب سایت ها باقی بماند و در یک دوره ی کوتاه حذف نشود ، حتی حذف شدن لینک و مجددا فعال شدن آن ممکن می باشد باعث شک گوگل گردد پس دقت کنید که بک لینک های ایجاد شده حذف نشوند ، عناوین انتخابی در این وب سایت ها میتواند یکسان باشد زیرا شما از سرویس کدهای قالب وبلاگ قبلا بهره گیری کردید و بک لینک های مردمی دارید با عناوین مختلف پس دیگر جای نگرانی نیست حتی اگر بک لینک شما در پنجاه وب سایت هم همزمان ایجاد گردد هیچ شوکی وب وب سایت شما را تهدید نمی کند زیرا شما امتیاز بک لینک مردمی در کدهای قالب وبلاگ را داشته اید و بسیاری از بک لینک ها همچنان سر جای خود باقی هستند اما به مرور زمان کم خواهند گردید و مناسب تر می باشد هر هشت ماه یکبار اقدام به خرید بک لینک در کدهای قالب وبلاگ نیز کنید و این سیستم را نیز برای وب سایت خود شارژ نمایید.

بروز رسانی مداوم وب سایت ، حداقل در هر هفته یک محصول یا مقاله ای که خودتان تهیه و تنظیم کردید و هیچ جای دیگری در اینترنت وجود ندارد را در وب وب سایت خود منتشر کنید و از لینک سازی داخل محتوای وب سایت خود بهره گیری نمایید.

ما ده ها بار این راه ها را تست کردیم و هربار نتیجه گرفتیم و مطمئن باشید شما هم نتیجه خواهید گرفت و مهم این می باشد که در صحنه ی رقابت ماندگار باشید و مثل بعضی وب سایت ها که یک ماهه با هزاران روش به صفحه اول گوگل می آیند و یک شبه نیز از صفحه ی روزگار حذف می گردد نیستید. سرمایه گذاری ، صرف وقت ، هزینه و دقت لازم قطعا نتیجه ی مطلوب خواهد داشت.

سایت ما حاوی مقالات مفید آموزشی درباره سئوی سایت است

برای پیدا کردن مطلب مورد نظر می توانید موضوع مورد نظر خود را جستجو نمایید

 

ممکن می باشد سخت بنظر بیاید اما این سختی باعث می گردد هرکسی توان رقابت با شما را نداشته باشد و اگر یک رقیب همین امروز شروع به رقابت با شما کند حداقل یک سال طول می کشد تا جای فعلی شما برسد ، اگر شما هنوز بعد از یک سال در اینجا باشید که قطعا بعد از یک سال شما بسیار پیشرفته تر خواهید بود و امکان رسیدن به شما برای رقبای جدید دست نیافتنی می باشد.